Всеукраїнський урок з медіаграмотності

Розвиток сучасних мас-медіа, соціальних мереж потребує цілеспрямованої підготовки учнів до вмілого й безпечного користування інформаційно-комунікаційними технологіями та мас-медіа. Відтак виникає гостра необхідність у розвитку медіаосвіти, адже сучасний учень школи не завжди готовий аналізувати вплив медіа й пов’язані з їхньою діяльністю маніпуляції, а також протистояти небезпекам, які можуть чекати на дітей в інтернеті.

Під медіаосвітою ми розуміємо процес розвитку особистості на матеріалі й за допомогою медіа з метою формування культури спілкування, творчих, комунікативних здібностей, критичного мислення, умінь повноцінного сприйняття, інтерпретації, аналізу та оцінки медіатекстів. Базовими цілями медіаосвіти вважаємо розвиток комунікативних здібностей учнів; формування критичного мислення; навчання сприймання інформації; оцінювання якості інформації; підвищення загальнокультурного рівня.

Учні 5 класу (кл. керівник Вовк Н.П.) долучилися до проведення Всеукраїнського уроку з медіаграмотності. Сучасний учень має орієнтуватися в сучасному медіапросторі, розуміти основні принципи функціонування різних медіа, виявляти вплив інформації на особистість, аналізувати й оцінювати медіаповідомлення, знати правила культури спілкування в інформаційному суспільстві та методи захисту від можливих негативних впливів; збирати, обробляти, зберігати та передавати інформацію з навчальною метою.

Урок «Як аналізувати медіа критично», спрямований на розвиток уміння ідентифікувати фейки та протистояти їхнім негативним впливам.

Матеріали, використані на уроці, допоможуть учням розвивати навички критичного сприйняття інформації, зокрема уміння відрізняти факти від суджень, ідентифікувати різні види маніпуляцій (у заголовках, фото, відео, соціологічних даних) та прояви пропаганди і мови ворожнечі, ефективно шукати інформацію, безпечно комунікувати у соціальних мережах.

/Files/images/listopad_2021/11.png/Files/images/12.png

Кiлькiсть переглядiв: 86