• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

Інформація про заклад

Глинянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Золочівської районної ради Львівської області

Директор: Пелих Мирон Миколайович.

Адреса: 80720, Львівська область, Золочівський район, м. Глиняни, вул. Шевченка, 36

Тел. 8 (0326) 5-16-70

Е-mail: Glynjanu@i.ua

Кількість учителів: 39

Кількість учнів: 373

Школа заснована в ХІХ столітті. З вересня 1940 року у школі відкрили 7 і 8 класи, і вона дістала назву середньої школи. У 1941-1944р.р., під час німецької окупації, школа була загальною семирічною. Перший випуск Глинянської СШ припав на 1947 р. У грудні 1987р. закладено перший камінь під будівництво школи. А уже у 1989р. новозбудована школа гостинно відчинила двері дітям. За час існування нової школи (директор Яремчишин Степан Михайлович). З 1991 р. навчальний заклад очолює Пелих Мирон Миколайович. Заступник директора по навчально – виховній роботі – Кульчицька Н. Я., заступник директора з виховної роботи – Тишик Н. І. Досвідчені вчителі примножують славу школи, сіють розумне, добре, вічне.

Школа сьогодні

В 2012-2013 навчальному році у школі працює 39 вчителів – творчих, терплячих, відданих обраній професії. Педагоги постійно підвищують свій фаховий рівень, активно займаються самоосвітою, видають навчально-методичні посібники. Колектив школи працює над проблемою: «Шляхи і форми вдосконалення навчально-виховної роботи по реалізації основних завдань Закону «Про освіту» та Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ століття».

У школі 19 класів, в яких навчається 373 учні. На виконання Закону України «Про загальну середню освіту», постанови Кабміну України від 16.11.2000 №1717 «Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання» в старшій школі впроваджено профільне навчання:

· українська філологія;

· хіміко-біологічний;

· математичний.

Навчальний процес забезпечений ком’ютерами з підключенням до Інтернету (у школі 2 комп'ютерні класи). Додаткові освітні послуги: комп’ютерні курси та спортивно-естрадні танці.

У школі 2 спортивні зали, актова зала, велика їдальня.

Батьки підтримують діяльність педколективу в навчально-виховному процесі, розуміють важливість співпраці зі школою, постійно відвідують заняття «Батьківського лекторію».

Наше дозвілля і здобутки

Для творчого розвитку учнів у школі працюють гуртки та секції:

- Предметні гуртки (математичний, хімічний, фізичний, іноземної мови).

- Танцювальний.

- Художньої самодіяльності (хор дівчат, хор хлопців, вокальний ансамбль).

- Баскетбольний.

- Футбольний.

- Драматичний.

- Гурток килимарства.

- Молодіжна організація «Просвіта».

У школі діє Рада учнівського самоврядування, яка інформує учнів та вчителів про життя навчального закладу у газеті «Шкільний вісник». Інтерес учнів до навчання та пізнання навколишнього світу педагогічний колектив стимулює проведенням різноманітних навчальних та розважально-виховних заходів. Восени у школі проходить барвисте свято «Квітковий вернісаж», навесні – Шевченківські дні та велике Родинне свято. Щороку проводяться Андріївські вечорниці, свято Миколая, конкурси новорічних іграшок, Вертепів, Великодніх писанок, КВК, виступи екологічної бригади.

Педагоги нашої школи прагнуть виховувати свідомих українців, патріотів своєї землі. Тому популяризують ідею вивчення історії рідного міста, школи, разом із школярами збирають та систематизовують свідчення старожилів міста, проводять зустрічі з відомими людьми. Наша школа пишається своїми успіхами і здобутками.

За останні 5 років 9 випускників отримали золоті медалі «За особливі успіхи у навчанні», 4 – срібні медалі «За успіхи у навчанні».

Щорічно учні школи стають призерами ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад, беруть участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

Місія нашої школи сьогодні – формувати здорову, духовно та інтелектуально розвинену особистість, що займає активну громадянську позицію, шанує національні звичаї, традиції та обряди.

В 2016-2017 н. р. педагогічний колектив Глинянської ЗОШ І-ІІІ ступенів працює над реалізацією проблеми „Шляхи і форми вдосконалення навчально-виховної роботи по реалізації основних завдань закону „Про освіту” та Державної національної програми „Освіта. Україна ХХІ століття””. При розв’язанні даної проблеми вчительський колектив тісно співпрацює з батьківським комітетом, громадськими організаціями, базовими підприємствами та депутатами різних рівнів.

В основу програми національного виховання поруч з уроками рідної мови та літератури, історії України ставимо уроки християнської етики, різноманітні позакласні та позашкільні заходи. Процес духовного та національного відродження, показ правдивої історії нашого народу, виховання турботливого ставлення до батьків, милосердя до людей похилого віку, сиріт, інвалідів лягли в основу виховної роботи з учнями школи.

У школі на базі шкільної майстерні працюють гуртки народних промислів, зокрема токарна обробка деревини, килимарства.

Під керівництвом вчителів музики школярі мають можливість займатися в трьох фольклорних групах: учнівський хор, вокально-інструментальний ансамбль (кер. Остапів В.Б.). Стабільна робота вище названих колективів сприяє успішному проведенню звітного концерту школи перед батьками та громадськістю нашого міста.

На належному рівні поставлена спортивно-масова робота. Добрими результатами цієї роботи стали перемоги наших команд на рівні району і області. Школа зайняла в цьому навчальному році добре місце по результатах спартакіади школярів Золочівщини.

У 2016-2017 н. р. в Глинянській ЗОШ І-ІІІ ступенів працює 38 педагогічних працівники: 34 вчителів мають вищу освіту, 4 - середню спеціальну, 12 - вищу кваліфікаційну категорію, 1 - «учитель-методист», 8 учителів мають педагогічне звання «Старший учитель».

На початок 2016-2017 н. р. в школі нараховувалося 323 учні.

У І семестрі 2016-2017 н.р. на 10-12 балів навчалися такі учні:

№ з\п

Прізвище та ім'я учня

1.

Андрієвський Антон Романович

2.

Дмишко Юлія Володимирівна

3.

Кожокарь Анастасія Валеріуївна

4.

Лукавецька Анастасія Володимирівна

5.

Станіславська Марія Володимирівна

6.

Маковей Арсен Валерійович

7.

Тимків Назар Андрійович

8.

Віблий Віталій Михайлович

9.

Остапів Марян Русланович

10.

Кривоніс Роксолана Русланівна

11.

Савчак Юлія Володимирівна

12.

Блонський Юрій Олександрович

13.

Дмишко Діана Андріївна

14.

Демська Ярина Назаріївна

15.

Козак Аліна Андріївна

16.

Мимрин Сніжана Віталіївна

17.

Довгань Вікторія Григорівна

18.

Бас Орест Андрійович

19.

Вовк Петро Іванович

20.

Бучій Лариса Михайлівна

21.

Степаненко Софія Василівна

22.

Бас Тетяна Андріївна

23.

Андрієвський Адам Романович

24.

Брездень Діана Андріївна

25.

Кіндрат Софія Василівна

26.

Максімова Вікторія Михайлівна

27.

Жмурко Данило Богданович

28.

Волощак Вікторія Іванівна

29.

Сотник Ірина Андріївна

30.

Кіпіш Денис Богданович

31.

Чорний Максим Андрійович




В 2017-2018 н.р. методична робота в школі була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителя. У системі методичної роботи значна увага надавалась удосконаленню структури уроку із навчальних предметів, груповій та індивідуальній формам роботи. Однією з найефективніших форм групової роботи було методичне об’єднання.

У школі працювало методоб’єднання класних керівників 5-8, 9-11 кл., початкових класів, міжшкільне методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу(хімії, біології, географії, фізики, інформатики, математики), суспільно-гуманітарного циклу (зарубіжної літератури, української мови і літератури, іноземної мови, історії), художньо-естетичного циклу (трудового навчання, фізкультури, ЗВ, основ християнської етики, образотворчого мистецтва, музики, основ здоров’я, художньої культури).

Члени всіх методоб’єднань працювали над проблемою “Використання інноваційних методів і технологій навчання у навчально-виховному процесі – важливий фактор підвищення якості знань учнів та їх вихованості”.

Вчителі української мови та літератури Вербінська М.Я., Крушельницький Б.О., Вібла С.М., фізики Дзятківська В.В., фізичної культури Боргуш А.Б. брали участь у шкільному конкурсі “Учитель року”.

Вчителі початкових класів Яремчук М.В., Боргуш М.П., Когут О.М., математики Колодій Р.Р., хімії Блонська І.М., трудового навчання Багрій Г.Я. активно працювали в творчій групі.

Вчителі нашої школи постійно працюють зі здібними дітьми. У нас є банк даних, пам’ятки для вчителя щодо здібних дітей, анкети для обдарованих і здібних дітей, плани роботи з обдарованою молоддю. Заняття з ними проводяться згідно графіку. Кожен класний керівник має папку “Здібні діти”.

Однією з форм методичної роботи є практичні семінари та педагогічні читання.

В школі проведено проблемний семінар «Педагогічний процес, моральні відносини в колективі, авторитет і професіоналізм вчителів», нарада «Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі II ступеня», круглий стіл “Використання інноваційних методів і технологій у навчально-виховному процесі”, педагогічні читання вчителів«Урок як крок до формування компетентностей учнів»,тренінг «Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі». Добре зарекомендувала себе така форма атестаційного випробування, як шкільний проект “Творчий вчитель”, що передбачає етапи творчого зростання вчителя: “Вчуся”, “Запроваджую”, “Пропагую”, “Демонструю”, “Друкую”.

У школі ми проводили предметні тижні, різні нестандартні уроки, відкриті уроки.

У цьому навчальному році проатестовано 3 учителів: Вантух Н.М. – підтверджено кваліфікаційну категорію “спеціаліст першої категорії”, Крушельницький Б.О., Довгань Н.О. - підтверджено кваліфікаційну категорію “спеціаліст вищої категорії” . Проаналізовано і вивчено систему роботи цих вчителів. Досвід їх представлений в презентаціях і описаний в наказах по школі. В школі добре було налагоджене взаємовідвідування уроків.

Проводиться робота з малодосвідченими вчителями Лукавецькою Н.С., Івануш Н.Ю., робота з обдарованою молоддю, підготовка до проведення незалежного оцінювання, державної підсумкової атестації, навчально-виробничої практики.

Для усунення недоліків в нашій роботі, вдосконалення методичної роботи нам допомагав шкільний методичний кабінет. Тут зосереджене все надбання вчителів, проводяться семінари, наради, методоб’єднання, педчитання. Звичайно, що організаційним центром методичної роботи є шкільний методичний кабінет.

Наш методичний кабінет діє під керівництвом заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка спрямовує й координує усі напрями його діяльності. Основною метою діяльності методичного кабінету є створення інформаційно-методичної бази для вчителів, удосконалення професійної кваліфікації та самоосвіти.

В нашому методкабінеті така база створена: наявні нормативно-правові документи, методичні матеріали з навчальних предметів. аналітичні матеріали шкільного моніторингу за кожним із навчальних предметів, діагностичні роботи, папки з матеріалами педагогічних читань, семінарів, постійно діючі та динамічні стенди. Належним чином обладнаний кабінет, добре налагоджена його робота – необхідна умова успіху методичної роботи.

Протягом 2017-2018 н.р. робота педколективу спрямована на особистісно зорієнтоване навчання і виховання школярів. Станом на 1 вересня 2017 р. до 1 класу залучили _21 дитину. У школі існує система профільного навчання. Проводилася допрофільна підготовка (10-А клас – поглиблене вивчення математики, 10-Б клас – поглиблене вивчення української мови і літератури). Налагоджена робота курсів за вибором: «Основи християнської етики».

Учні нашої школи є активними учасниками міжнародних конкурсів. У конкурсі юних знавців інформатики «Бобер» брали участь 21 учнів, юних знавців математики «Кенгуру» брали участь 50 учнів.

Досить високими є показники участі наших учнів у районних олімпіадах. 4 учнів нашої школи зайняли прозові місця, а саме Сотник Ірина (11 кл.) з математики 2 місце, Дмишко Юрій (9 кл.) – з англійської мови 1 місце, Тимків Назар (9 кл.) – з географії 3 місце, з основ християнської етики 2 місце, з історії 1 місце, Демська Ярина(7 кл.) – з математики 2 місце, Козак Аліна(9 кл.) – з математики 2 місце, Савчак Юлія(8 кл.) – з фізики 2 місце, української мови та літератури 3 місце. Гарні показники мають учні з математики, історії, англійської мови, основ християнської етики, фізики, хімії, біології, географії, української мови та літератури.

53 учні школи брали участь у І турі конкурсу ім. П. Яцика і 28 учнів у І турі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т. Шевченка. Учениця 3 класу Савчак Юлія зайняла 3 місце у ІІ турі конкурсу ім. П. Яцика і 3 місце у ІІ турі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т. Шевченка. Учениця 3 класу Терешко Софія зайняла 1 місце у ІІ турі конкурсу ім. П. Яцика, учениця 7 класу Демська Ярина - 1 місце у ІІ турі конкурсу ім. П. Яцика і 3 місце у ІІ турі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т. Шевченка, учениця 8 класу Савчак Юлія - 3 місце у ІІ турі конкурсу ім. П. Яцика, учениця 9 класу Довгань Вікторія, - 2 місце у ІІ турі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т. Шевченка

За підсумками навчального року _34_ учнів (11 %) 3-11 класів показали високий рівень досягнень і нагороджені Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні», _189 учні (58) достатній, _98_ учнів (30%) – середній, _1_ учні (1%) – початковий. _3_ випускників 11 класу завершили навчальний рік на відмінно.

Пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. У зв’язку з цим виховна діяльність школи проводиться згідно з такими напрямами:

- забезпечення фізичного розвитку особистості через формування у дітей

навичок здорового способу життя;

- розвиток інтелектуальних на творчих здібностей учнів;

- виховання свідомих українців, патріотів своєї землі;

- виховання загальнолюдських моральних цінностей, поваги до прав та

обов’язків громадянина України.

Минулого навчального року учні школи брали участь у наступних

районних виховних заходах:

- виставки-огляду “Квітковий вернісаж”;

- конкурсу “Європа в моїй школі”;

- конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика;

- конкурсів малюнка “Ні наркоманії! Ні СНІДу”;

- конкурсу “Ялинкові прикраси”;

- чемпіонату серед школярів з інтелектуальної гри “Що? Де? Коли?”;

- конкурсу “І слово і пісня, матусю, тобі”;

- конкурсу “Природа і фантазія”;

- змагання з баскетболу;

- “Свята героїв”;

- фестивалю “Обдарованість – 2017“;

- Всеукраїнського дитячо-юнацького фестивалю “Сурми звитяги”;

- благодійних акцій «Серце до серця»;

- конкурсу великодніх писанок.

Кiлькiсть переглядiв: 525

Коментарi